Veelgestelde vragen

Het coronavirus en de getroffen maatregelen hebben geen effect op de bestellingen via Evers Janssen Lifestyle.nl.
Let wel: door grote online drukte in deze periode zou de levertijd kunnen oplopen. Mochten er nieuwe maatregelen komen waar wij effecten van ondervinden, informeren we je direct als deze invloed hebben op jouw geplaatste bestelling.
Normaal is de levertijd 1 tot 3 werkdagen.

Heeft u verder nog vragen over een van onze producten,
wij helpen u graag op een van onze social media kanalen of neem contact met ons op.
Wij staan u graag te woord.

Klantenservice staat bij ons op nummer één! Als de klant tevreden is zijn wij dat ook.

U kunt ons bereiken op het volgende nummer:
+31(0) 6 4257 6321

Of stuur een mailtje naar: info@eversjanssenlifestyle.nl

Wij zijn ook bereikbaar via onze social media kanalen.

Ja, dat kan zeker! U hoeft zelf alleen maar een leuk cadeautje uit te kiezen en in uw winkelmandje aan te geven dat het als cadeautje verzonden mag worden. Nog even het afleveradres van de ontvanger invullen en u bent klaar.  

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Wij versturen uw verzending via POSTNL.
U ontvangt direct na verzending een Track & Trace-code per e-mail, zodat u uw bestelling kunt volgen. Mocht u tijdens de bezorging niet thuis zijn, dan zal de bezorger het pakket de volgende dag nogmaals proberen aan te bieden. Is ook de tweede afleverpoging mislukt? Dan zorgt de bezorger ervoor dat het pakket wordt afgeleverd bij een afhaallocatie in de buurt. Ook kan het voorkomen dat de bezorger het pakket bij de buren aflevert. In beide gevallen zal de bezorger een briefje in de brievenbus achterlaten met meer informatie.

*Wij versturen uw bestelling voor €4,95 briefpost of 7,95 pakketpost binnen Nederland.
Bij bestellingen boven de €50,00 is de verzending gratis.

*Woont u in België of Luxemburg? Dan bedragen de verzendkosten € 10,95.

Bij bestellingen boven de €100,00 is de verzending gratis.

*Woont u in Duitsland? Dan bedragen de verzendkosten € 11,95.

Bij bestellingen boven de €100,00 is de verzending gratis.

Wij verzenden naar Belgie, Luxemburg & Duitsland

Voor de prijs informatie voor bovenstaande landen kijk onder het kopje “Verzending”.

Verzending naar andere landen in de wereld is mogelijk. Bel of mail ons voor de mogelijkheden en prijzen.

Deze verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Bij bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, is de levertijd 1-3 werkdagen. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Wij versturen uw bestelling via PostNL. U ontvang direct na verzending een Track & Trace-code per e-mail, zodat u uw bestelling kunt volgen.

Op de site van Myparcel kunt u makkelijk producten retour sturen en uw Track & Trace-code invoeren om uw pakket te volgen.

https://eversjanssenlifestyle.myparcel.me

Heeft u een kortingscode van ons ontvangen? Dan kunt u deze invullen tijdens het afrekenen. U typt de kortingscode in het daarvoor bestemde invoerveld en klikt op ‘kortingscode toepassen’.

Wij zenden altijd de factuur via de mail, wit u dit ook meegeleverd hebben met uw bestelling? dan kunt u dit aangeven bij de kassa. 

Nee, dat is helaas niet mogelijk. U kunt alleen in onze webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht u nog vragen hebben over hoe u online bestelt, neem dan contact op met ons.

– De dozen die wij naar u sturen voor 99% gerecycled en biologisch afbreekbaar zijn.

– Onze opvul materialen zijn milieuvriendelijke producten met behoud van een hoge beschermingsgraad. Het is oa gemaakt van 100 procent gerecycled polystyreen en is herbruikbaar of recyclebaar. Mocht dit product onverhoopt in het milieu terechtkomen, dan is het goed om te weten dat het binnen 9-60 maanden afgebroken wordt tot een onschadelijk residu.

U hoeft geen technisch talent te hebben of een elektricien te zijn om je verlichting op afstand te bedienen en automatisch te laten werken. Alles wat u nodig hebt, is uw Wi-Fi-router, de intuïtieve app en deze Nedis® draadloze slimme lampen. Geen extra kit en geen verbindingshubs: woningautomatisering is eenvoudig geworden. Meer informatie vind u hier: Nedis

Regel de helderheid van de lamp

Sluit ze aan en u kunt nu vanaf uw smartphone of tablet de helderheid regelen. En bent u superslim, dan kunt u ze zelfs met uw stem regelen via Amazon Alexa of Google Home.

Maak tijdschema’s en koppel aan andere slimme producten

Maak tijdschema’s wanneer de lamp wordt ingeschakeld of creëer in een handomdraai sfeerverlichting door deze lamp te koppelen aan andere producten van het Nedis® SmartLife-assortiment.

Klik hier onder om de Nedis SmartLife app te downloaden:

 

*Elysiu

*SpaWeesp

*SpaWell

*Zwaluwhoeve

*SpaPuur

*SpaSense

*Veluwse Bron

*Thermen Holiday

*Hezemeer

Kijk voor meer informatie op: 

 

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Let op;

Gezien het gaat om houten lampen wijzen wij u erop dat het hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout.

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling zou willen retourneren. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (al horen we graag wat er mis was, zodat wij kunnen blijven verbeteren).
Als wij uw pakket retour ontvangen hebben krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug gestort.
Enkel de retourkosten zijn voor eigen rekening, dit is ongeveer € 7,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de gewenste vervoerder.

Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. De producten moeten daarnaast in originele staat zijn.

Het terug sturen kan ook gemakkelijk online. Ga naar het icoontje van post.nl onder aan de pagina, vul daar uw gegevens in en u hoeft alleen het pakketje af te geven bij een post.nl punt. 

Retouradres:

Evers Janssen Lifestyle
Hogenkampseweg 13
6871 JJ Renkum
E-mail: info@eversjanssenlifestyle.nl

Bij het retourneren van de volledige bestelling restitueren wij het gehele bedrag, inclusief verzendkosten. Als wij uw pakket retour ontvangen hebben, maken wij het gehele bedrag inclusief verzendkosten naar u over. Enkel de retourkosten dient u zelf te betalen. Voor de terugbetaling maken wij gebruik van dezelfde betaalwijze als waarmee u uw bestelling heeft betaald. Hier zijn voor u geen extra kosten aan verbonden. U bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering wanneer artikelen niet in de originele staat en verpakking bij ons aankomen.

De terugbetaling wordt in werking gezet wanneer de geretourneerde producten in goede staat door ons zijn ontvangen of wanneer u het bewijs hebt geleverd dat de producten door u zijn geretourneerd.

Heeft u een klacht? Dat vinden wij heel vervelend en wij zullen er dan ook alles aan doen om dit op te lossen. We raden u aan om klachten over onze service of producten eerst bij ons kenbaar te maken via info@eversjanssenlifestyle.nl. U krijgt van ons binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via https://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht niet bij ons in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.