Veelgestelde vragen

Bestellen en Betalen

Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW, tenzij het expliciet anders wordt vermeld bij de prijs (bijvoorbeeld: excl. BTW).

Hoe plaats ik een bestelling?
Voeg één of meerdere producten, in de gewenste maat en kleur, toe aan uw winkelmandje. Tijdens het online winkelen kunt u altijd uw winkelmand bekijken. en eventueel bewerken. De producten blijven bewaard. Klaar met shoppen? Dan kunt u de bestelling afronden door op afrekenen te klikken. U krijgt vervolgens een overzicht te zien van uw bestelling, hier vult u uw persoonlijke gegevens in voor betaling en ontvangst. Heeft u alle gegevens goed gecontroleerd? Kies dan de gewenste betaalwijze en klik op de knop met ‘afrekenen’. Hier kunt u de betaling op gewenste wijze voldoen.
U ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres een bevestiging van je bestelling.

Komt u er niet uit? U kunt ons altijd mailen naar info@eversjanssenlifestyle.nl wij helpen u graag.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen:
iDeal: u betaalt direct online via uw bank.
PayPal: u betaalt direct online via uw PayPal account.
Credit Card: u betaalt direct online via uw Credit Card.
Klarna: u betaalt achteraf na ontvangst van uw bestelling.

Klarna
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. De betaling dient aan Klarna te worden gericht.
• Achteraf Betalen
• Gespreid Betalen
U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier: www.klarna.com/nl/.
Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Klachten en Geschillen

Heeft u een klacht? Dat vinden wij heel vervelend en wij zullen er dan ook alles aan doen om dit op te lossen. We raden u aan om klachten over onze service of producten eerst bij ons kenbaar te maken via info@eversjanssenlifestyle.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via https://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht niet bij ons in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

Levertijd & Verzending

Levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Bij bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, is de levertijd 1-3 werkdagen. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzending
Wij versturen uw verzending via POSTNL.
U ontvangt direct na verzending een Track & Trace-code per e-mail, zodat u uw bestelling kunt volgen. Mocht u tijdens de bezorging niet thuis zijn, dan zal de bezorger het pakket de volgende dag nogmaals proberen aan te bieden. Is ook de tweede afleverpoging mislukt? Dan zorgt de bezorger ervoor dat het pakket wordt afgeleverd bij een afhaallocatie in de buurt. Ook kan het voorkomen dat de bezorger het pakket bij de buren aflevert. In beide gevallen zal de bezorger een briefje in de brievenbus achterlaten met meer informatie.

Wij versturen uw bestelling voor €4,95 briefpost of 7,95 pakketpost binnen Nederland.
Bij bestellingen boven de 50€ is verzending gratis.
Woont u in België? Dan bedragen de verzendkosten € 10,95.                                                                                                                                                                                  Bij bestellingen boven de 100€ is verzending gratis                                                                                                                                                                                           Woont u in Duitsland? Dan bedragen de verzendkosten € 11,95.                                                                                                                                                                                Bij bestellingen boven de 100€ is verzending gratis

Retour & Garantie

Hoe stuur ik mijn product terug?

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling zou willen retourneren. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (al horen we graag wat er mis was, zodat wij kunnen blijven verbeteren).
Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het product te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug gestort.
Enkel de retourkosten zijn voor eigen rekening, dit is ongeveer € 6,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de gewenste vervoerder.

Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. De producten moeten daarnaast onbeschadigd, schoon en ongewassen zijn.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen.

Retouradres:

Evers Janssen Lifestyle
Hogenkampseweg 13
6871 JJ Renkum
E-mail: info@eversjanssenlifestyle.nl

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Bij het retourneren van de volledige bestelling restitueren wij het gehele bedrag, inclusief verzendkosten. Binnen 14 dagen na het melden van de retour, zullen wij het verschuldigde bedrag terugbetalen. Voor de terugbetaling maken wij gebruik van dezelfde betaalwijze als waarmee u uw bestelling heeft betaald. Hier zijn voor u geen extra kosten aan verbonden. U bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering wanneer artikelen niet in de originele staat en verpakking bij ons aankomen.

De terugbetaling wordt in werking gezet wanneer de geretourneerde producten in goede staat door ons zijn ontvangen of wanneer u het bewijs hebt geleverd dat de producten door u zijn geretourneerd.

Garantie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.